[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

Έλεγχοι ασφαλείας στα τηλεκατευθυνόμενα

ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΠΟΥΖΟΠΙΠΑΣ

Ελέγξτε την μπουζόπιπα εάν ανάβει αρκετά το μπουζί. Το μπουζί είναι αναλώσιμο και κάποτε καίγεται.

ΜΠΟΥΚΩΜΑ από υπερβολικό ΤΡΟΜΠΑΡΙΣΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Ξεβιδώστε το μπουζί από την κεφαλή του κινητήρα. Κάνετε 5-10 «μιζιές» για να βγάλετε το περίσσευμα καυσίμου.

ΤΡΙΜ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

Εάν το αυτοκίνητο δεν πηγαίνει ευθεία, γυρίστε το τριμ του τιμονιού δεξιά ή αριστερά, μέχρι να το ευθυγραμμίσετε.

ΡΥΘΜΙΣΗ ΦΡΕΝΟΥ

Για την ασφάλειά σας πρέπει το φρένο να λειτουργεί αποδοτικά. Εάν δεν φρενάρει το αυτοκίνητο αρκετά, ρυθμίστε το όσο χρειάζεται. Μετά από ώρες οδήγησης πρέπει να το ελέγχετε. Το δισκόφρενο είναι αναλώσιμο και πρέπει κάποτε να αντικατασταθεί.

ΣΒΗΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Ο κινητήρα σβήνει φράζοντας τον αέρα στο καρμιρατέρ. Σβήνει επίσης εάν φράξουμε την έξοδο της εξάτμισης, αλλά προσοχή να το κάνετε αυτό μόνον με γάντια, γιατί αλλιώς μπορεί να πάθετε εγκαύματα.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ μετά την ΧΡΗΣΗ

Εάν χρησιμοποιείτε καλής ποιότητας καύσιμο, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα. Εάν θέλετε όμως, μπορείτε όταν κρυώσει ο κινητήρας, να ξεβιδώστε το μπουζί και να ψεκάστε μέσα στο θάλαμο καύσεως καθώς και στο καρμπυρατέρ λιπαντικό σπρέι συντήρησης. Ψεκάστε το ίδιο και στο στόμιο του καρμπυρατέρ. Τραβήξτε σιγά σιγά την κορδονιέρα για να κυκλοφορήσει το καθαριστικό σπρέι. Αφήστε το έτσι και ξαναβάλτε το μπουζί και το φίλτρο στην θέση του.

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ

Φροντίστε το φίλτρο του αέρα να είναι καθαρό. Μπορείτε να το πλύνετε με σαπούνι για τα πιάτα. Όταν στεγνώσει καλά, θα πρέπει όμως να το εμποτίσετε με ειδικό λάδι για φίλτρα αέρος. Φίλτρο αέρα που δεν είναι καθαρό δεν αφήνει τον κινητήρα να αναπνέει σωστά και το μοντέλο μας δεν έχει ισχύ και γκάζια.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]