[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

Ρύθμιση 2-τάχυτου σασμάν τηλεκατευθυνόμενου

Τι είναι το διτάχυτο

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με ένα αυτόματο σασμάν. Δηλαδή αλλάζει αυτόματα ταχύτητες.

Όταν ξεκινάτε το μοντέλο, ο κινητήρας δίνει κίνηση σε ένα κοντό γρανάζι για να έχετε καλή επιτάχυνση. Μόλις ο κινητήρας ανεβάσει πολλές στροφές, ένα φυγοκεντρικό σύστημα εμπλέκει αυτόματα ένα «δεύτερο» και μακρύτερο γρανάζι, για επιτύχει το μοντέλο την τελική ταχύτητα.

Αν και το διτάχυτο είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο για να επιτυγχάνεται η αποδοτικότερη αλλαγή ταχύτητας, ο τύπος του καυσίμου που χρησιμοποιούμε (περιεκτικότητα νίτρου, άρα και εκρηκτικότητα καύσιμου), μπορεί να μας αναγκάσει να ρυθμίσουμε εκ νέου σε ποιες στροφές του κινητήρα θα πρέπει να εμπλέκει η «δεύτερη».

Προσοχή

H αλλαγή στην δευτέρα ταχύτητα σε λάθος στροφές μπορεί να προκαλέσει ζημιές ακόμη και καταστροφή του κινητήρα ή των γραναζιών.

Εάν εμπλέξει η «δεύτερη» πολύ νωρίς, ο κινητήρας δεν έχει αναπτύξει την μέγιστη ροπή του, και θα ζοριστεί υπερβολικά στις χαμηλές στροφές, για να αντεπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις ισχύος της «δεύτερης».

Εάν πάλι αργεί να εμπλέξει τότε όχι μόνον δεν έχουμε ένα γρήγορο αυτοκίνητο αλλά βάζουμε και τον κινητήρα να δουλεύει άσκοπα σε υψηλές στροφές και να αγγίζει τα όρια της υπερθέρμανσης.

Πως το ρυθμίζουμε

Γυρίστε το κεντρικό γρανάζι μέχρι να ευθυγραμμιστεί το εξωτερικό άνοιγμα της κάσας με το εσωτερικό άνοιγμα της αλουμινένιας καμπάνας του συμπλέκτη.

Κινήστε το μοντέλο λίγο εμπρός πίσω, για να δείτε και την εξάγωνη βίδα Allen ευθυγραμμισμένη και αυτήν με το άνοιγμα.

Προσαρμόστε το εξάγωνο κλειδάκι Allen στην βίδα.

Γυρίζοντας το κλειδί με την φορά των δεικτών του ρολογιού επιτυγχάνουμε αργοπορία στην εμπλοκή της «δεύτερης». (δηλαδή ο κινητήρας θα πρέπει να ανεβάσει περισσότερες στροφές για να «κουμπώσει η δεύτερη»).

Γυρίζοντας το κλειδί αντίθετα με την φορά των δεικτών του ρολογιού, επιτυγχάνουμε γρηγορότερα την εμπλοκή της «δεύτερης». (δηλαδή θα «κουμπώσει η δεύτερη» σε χαμηλότερες στροφές του κινητήρα).

Κάθε φορά βιδώνετε και ξεβιδώνετε σε βήματα μόνον του 1/8 της στροφής (45ο) κάθε φορά. Ποτέ μην υπερβείτε το συνολικό 1/2 της στροφής (δηλαδή 180ο).

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]