[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

Προειδοποιήσεις ασφαλείας.

Παρακαλούμε διαβάστε τις, από καιρό σε καιρό, πάλι και πάλι.

Εάν παρατηρείτε ότι το τιμόνι του μοντέλο έγινε αργό σε ανταπόκριση, σημαίνει ότι έχουν «πέσει» οι μπαταρίες του δέκτη μέσα στο αυτοκίνητο. Αλλάξτε μπαταρίες ή φορτίστε αμέσως.

Τα κινούμενα μέρη, όπως οι εμπρός και πίσω σύνδεσμοι των αξόνων, τα ακραξόνια και οι φωλιές τους, τα γρανάζια, τα λάστιχα, τα δισκόφρενα και τα τακάκια του, μετά από πολύ χρήση και πολλά χιλιόμετρα μπορεί να θέλουν αντικατάσταση. Ελέγχεται τα περιοδικά. Εμπειρικά μετά από 50 δεξαμενές, χρειάζονται αντικατάσταση.

Κατά την διάρκεια του στρωσίματος οδηγείτε το μοντέλο σας σε μία ομαλή και επίπεδη επιφάνεια. Εάν αναγκάστε το μοντέλο να πάει σε αυτήν την φάση σε ανώμαλο έδαφος και ανηφόρες, αυτό προκαλεί υπερβολικό ζόρισμα του κινητήρα. Μπορεί να λιώσει τον φυγοκεντρικό συμπλέκτη και να τον σπάσει. Μετά το στρώσιμο δεν υπάρχει πρόβλημα. Πρέπει να κατανοήσετε ότι στην φάση του στρωσίματος του κινητήρα, στρώνει και όλο το αυτοκίνητο, όπως συμπλέκτης, διαφορικά, ακραξόνια, ρουλεμάν κλπ.

Ακόμη και όταν ο κινητήρας έχει στρωθεί, να αποφεύγετε το φτωχό μείγμα (σφύριγμα του κινητήρα), για περισσότερη ασφάλεια. Πρέπει πάντα να βγαίνει από την εξάτμιση ένα παχύ «μπλε» σύννεφο καπνού. Θερμοκρασία μπουζί 100ο μέχρι 110ο βαθμοί Κελσίου.

Ποτέ μην βαστάτε συνεχόμενα το τέρμα γκάζι πάνω από 10-15 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας στο τέρμα γκάζι μπορεί να ανεβάζει πάνω από 30.000 στροφές το λεπτό (ανάλογα το μοντέλο). Λειτουργεί σε συνθήκες φτωχού μίγματος και υπερθερμαίνεται. Αφήνοντας το γκάζι πέφτει σε κατάσταση πλούσιου μίγματος. Το περίσσιο καύσιμο με το λιπαντικό ψύχουν και λιπαίνουν πλουσιοπάροχα τον κινητήρα.

Εάν κάνετε ανεφοδιασμό σε αμμουδερές και σκονισμένες περιοχές, μπορεί σκουπιδάκια να μπουν στη δεξαμενή και να φτάσουν στο καρμπιρατέρ. Αυτό θα προκαλέσει ανωμαλία στην τροφοδοσία με συνέπεια μια αρρυθμία στον κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση χρησιμοποιείστε φίλτρο καυσίμου, που το βάζετε πριν την βελόνα.

Εάν έχετε αρρυθμία στην λειτουργία του κινητήρα, ελέγχετε μήπως κάποιο σκουπιδάκι έχει φράξει την πορεία του καυσίμου προς το καρμπιρατέρ. Ελέγξτε όλη την πορεία του καυσίμου. Από την δεξαμενή μέχρι την βελόνα του καρμπιρατέρ εάν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Ακόμη και μέσα στο πλαστικό βύσμα που συνδέει το σωληνάκι του καυσίμου πάνω στο καρμπιρατέρ.

Να καθαρίζετε το φίλτρο του αέρα, αλλιώς το μοντέλο δεν πιάνει καλές τελικές ταχύτητες.

Αποφύγετε τις αμμουδερές περιοχές, όπου οι τροχοί μπορεί να «θαφτούν». Στη προσπάθεια να υπερνικηθεί το υπερβολικό φορτίο (αντίσταση), μπορεί να προκληθούν φθορές στα γρανάζια, ή το κεντρικό γρανάζι να φαγωθεί από την άμμο.

Μην γκαζώνετε το μοντέλο στον αέρα. Οι μάζες αδράνειας που αναπτύσσονται πάνω στις ρόδες και τους άξονες είναι τεράστιες.

Προσοχή εάν σας αδειάσουν οι μπαταρίες του δέκτη στην τηλεκατεύθυνση μπορεί να χάσετε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Πάντα να έχετε γεμάτες μπαταρίες. Προτείνεται η χρήση fail-safe.

Οδηγείτε το μοντέλο σας μακριά από δρόμους με κίνηση και αυτοκίνητα. Προσέχετε τους ανθρώπους και ειδικά τα μικρά παιδιά γύρο σας μην τα χτυπήσετε.

Μην ακουμπάτε ποτέ την μπλε κεφαλή του κινητήρα και την εξάτμιση. Αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίας και μπορεί να προκληθούν εγκαύματα, ακόμη και σε μια στιγμιαία επαφή πάνω τους.

Μην βάζετε υπερβολική δύναμη στο βίδωμα και σπάσετε την βελόνα ρύθμισης καυσίμου. Έτσι όπως είναι η ρύθμιση, κατά την στιγμή της αγοράς του μοντέλου σας, είναι καλή για το στρώσιμο του κινητήρα.

Εάν τυχόν δεν έχετε πειράξει τίποτα, και βλέπετε ο κινητήρας να ανεβάζει στροφές χωρίς λόγο, ή θερμοκρασίες, ελέγξτε την τροφοδοσία. Κάποιο σκουπιδάκι από την δεξαμενή μέχρι το καρμπιρατέρ μπορεί να φταίει που ο κινητήρας συμπεριφέρεται σαν να έχει «φτωχό» μείγμα. Καθαρίστε όπου πρέπει.

Μετά από κάποιες ώρες λειτουργίας ελέγξτε μήπως λασκάρισε κάποια βίδα. Σφίξτε όποια βλέπετε να έχει λασκάρει.

Σε συνθήκες χαμηλών θερμοκρασιών, κάτω των 10Ο C, μπορεί ο κινητήρας να μην ξεκινάει αμέσως λόγω του ότι τα λιπαντικά γίνονται παχύρρευστα και κολλώδη, με αποτέλεσμα το μονοδρομικό ρουλεμάν της μίζας να έχει κολλήσει, να πατινάρει και να μην εμπλέκει τον στροφαλοφόρο. Χρησιμοποιήστε την μίζα για 10-30 δευτερόλεπτα να δώσετε στροφές στο σύστημα της εκκίνησης. Το μονοδρομικό ρουλεμάν θα θερμανθεί από την περιστροφή του, θα ξεκολλήσει και θα κομπλάρει ώστε να ξεκινήσει ο κινητήρας όπως συνήθως.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]