[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]

Εκκίνηση κινητήρα νίτρου τηλεκατευθυνόμενου μοντέλου

Προετοιμασία

Βάζετε καύσιμο στην δεξαμενή και μετά πιέστε το καπάκι της να κλείσει καλά ώστε να μην διαφεύγει πίεση.

Αν η δεξαμενή η το σωληνάκι καυσίμου διαθέτει τρόμπα τρομπάρετε καύσιμο προς τον κινητήρα. Αν όχι τραβήξτε μερικές φορές την κορδονιέρα ( ή εκκινήστε την μίζα αν διαθέτει ο κινητήρας Rotor-start ή  drill-start) ενώ ταυτόχρονα κλείνετε με το δάχτυλο σας την εξάτμιση για να δημιουργηθεί πίεση στο κύκλωμα καυσίμου.

Θα δείτε το καύσιμο να προωθείται μέσα από τα σωληνάκια τροφοδοσίας. Όταν φτάσει στο καρμπιρατέρ τρομπάρετε ή τραβήξτε την κορδονιέρα ακόμη 2 φορές. Το μοντέλο είναι τώρα έτοιμο για ξεκίνημα.

Προσοχή. Αν έχετε μίζα πρέπει να σταματήσετε εγκαίρως την διαδικασία όταν δείτε το καύσιμο να φτάνει στον κινητήρα. Σε αντίθετη περίπτωση ο θάλαμος θα πλημμυρίσει με καύσιμο και ο κινητήρας δεν θα μπορεί να εκκινήσει.

Εκκίνηση

Ανοίγετε πάντα πρώτα τον πομπό και μετά τον δέκτη.

Βάζετε την μπουζόπιπα πάνω στο μπουζί, πιέζοντας και στρέφοντας την απαλά για να «κλειδώσει».

Σιγουρευτείτε ότι κάνει πραγματικά επαφή

Σιγουρευτείτε ότι η μπαταρία της μπουζόπιπας είναι γεμάτη.

Προσαρμόζετε το εξάρτημα της μίζας στην ειδική υποδοχή και πατάτε το κουμπί της μίζας για να πάρει ο κινητήρας 5-6 στροφές. Σε περίπτωση κορδονιέρας τραβάμε 3-4 φορές. Εάν δεν πάρει, περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την διαδικασία μέχρι να ξεκινήσει.

Πρέπει να έχετε υπ’ όψιν σας ότι αν ο κινητήρας σας είναι καινούργιος είναι προς το παρόν και άστρωτος. Γι’ αυτό είναι ακόμη «σφικτός». Αυτό μπορεί να σας δυσκολέψει στα πρώτα ξεκινήματα διότι στον κύλινδρο η συμπίεση θα είναι μεγάλη. Εάν η μίζα δυσκολεύεται να δώσει στροφές στον κινητήρα, ξεβιδώστε λίγο το μπουζί, τόσο ώστε ο «σφόνδυλος» που είναι πάνω στον άξονα του κινητήρα να γυρίζει ελεύθερα με το χέρι σας.

Αφήστε την μπουζόπιπα ακόμη πάνω στον κινητήρα για 20-30 δευτερόλεπτα.

Σιγουρευτείτε ότι από την εξάτμιση βγαίνει πλούσιος «μπλε» καπνός. Εάν όχι ξεβιδώστε την βαλβίδα τροφοδοσίας κατά 1/8 ή και περισσότερο μέχρι να δείτε να βγαίνει πλούσιος «μπλε» καπνός.

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Εάν ο κινητήρας δεν ξεκινάει πατήστε λίγο το γκάζι για να αυξήσετε την τροφοδοσία σε καύσιμο, ή ανεβάστε λίγο το τριμ του γκαζιού. Εάν το παρακάνετε μπορεί ο κινητήρα να μπουκώσει, οπότε πρέπει να ξεβιδώστε το μπουζί από την κεφαλή του κινητήρα και με λίγες στροφές από την μίζα να βγάλετε το περίσσευμα καυσίμου.

Πάρτε το αυτοκίνητο τώρα στα χέρια σας και πατήστε μια μικρή γκαζιά για να ξεμπουκώσει και να δείτε ότι ανεβάζει στροφές. Είσαστε έτοιμος.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]